Sunday, June 19, 2011

1. plass i Triathlon du Sud :-)

Det var jammen seier:-) Moro! Ikke noe tid å skryte av, men det var hard sykling; kupert, og typisk med nedoverbakker som var svingete og veldig humpete, og en haug med motvind. Men løpeløypa var relativt flat, men varmt var det! (Uten at det plager meg nevneverdig, veldig fornøyd med å slippe å fryse jeg) Hawaii-treningsforhold både på sykling og løping med andre ord. Uansett, noen fantastisk tid ble det altså ikke, men pytt sann, er liksom ikke så viktig det da:-)

Når jeg var ferdig med syklinga og la ut på løpinga dukket det opp en syklist med et stort flagg på ryggen hvor det sto første dame (Eller noe sånn som La premiere femme). Og han sykla nå der foran meg (og delvis bak meg) hele maratonen (jeg syntes litt synd på han, som måtte sykle så sakte, så jeg ble nok litt vel ivrig på førsterunden med å holde tempoet opp....) Det var kult, har jo aldri opplved det før, og da jeg omsider kom til mål-linjen, lenge etterlengtet sådan, så var det til og med sånn bannerting over målstreken som jeg måtte løpe ned når jeg krysset. Kjempekult! :-) (Og så, om jeg ikke tok ny rekord på distansen, så tok jeg ny rekord i å være kvalm og uten matlyst etterpå, i hele to og en halv time...)

Litt av en opplevelse har det altså vært! (Ikke at det var verdens største konkurranse, men likevel.) Kommer nok tilbake med mer seinere..... Nå må jeg fundere på hvordan jeg skal få med den svære pokalen hjem igjen, eller om jeg bare skal la Frankrike få overta den....(Jeg har jo tatt bilde så...)

3 comments:

  1. Ikke noe tull nå, Vibeke. Bøtta må med hjem.

    Ellers får jeg bare gratulere, veldig moro :)

    ReplyDelete
  2. Tøft. Bøtta ska hjæm! Synes forøvrig at du tar for store forbehold i den artikkelen. DU E JO BÆST :-D

    ReplyDelete