Monday, May 24, 2010

Ankommet Florianopolis


Nå er jeg på plass. Her er det varmt, men skya og litt regn. Men det blir sikkert bedre:-) Ca 20 meter nednefor hotellet ligger hav og sandstrand (se bilde), og jeg har virkelig havblikk fra rommet:-)

Flyreisen gikk fint, jeg fikk til og med sove:-) Ved ankomst i Brasil kom jeg på at valutakurs hadde jeg selvsagt glemt å sjekke ut, og jeg hadde ingen som helst anelse om hva kursen var. Heldigvis har minibanken et par forslag når en skal ta ut penger, så da var det bare å satse på en gylden middelvei. (Og ved å sjekke melepriser og cola priser i 'super mercado' kunne man jo anslå en kurs inntil en var på nett og fikk sjekket)...Og etter at bagasjen var hentet ut på flyplassen(Den kom utrolig nok også samtidig med meg til Brasil, både sykkel og bag), tok EST (triathlon-reiseselskapet) ansvaret for oss; bar bagasje, fraktet oss til hotellet, formidler info, så ma føler seg godt tatt hånd om. I kveld er det en eller annen reception og middag sammen med hele gjengen fra EST; arrangører og deltakere. Jeg lurer på hvordan planen min om å delvis holde på den norske tidsforskjellen, og satse på tidlige kvelder og tidligere morgenener vil gå, det kan komme til kræsje litt med middagsserverig frykter jeg... men men det blir som det blir.

Nå venter en løpetur på stranda med mindre tidevannet vil det annerledes....

No comments:

Post a Comment