Monday, April 28, 2014

Toppturer i Davos

Siden jeg nå ikke skulle (dvs ikke måtte) tilbake til jobben i Sintef før i februar, benyttet jeg også muligheten til et lite besøk til Sveits, for å dra på toppturer og treffe venner. Fikk et par veldige koselige døgn i Zürich hos Yonca, inklusiv et par fine langrennsturer, og utover det 6-7 dager i Davos med toppturer på ski sammen med Nina og også Jens på to av turene. Utrolig fint, og morsomt, til tross for litt lite snø. Det rakk aldri å bli noe særlig toppturer på meg i Norge denne sesongen, så derfor var det ekstra moro med en hel uke med toppturer i Davos-området! En langrennstur sammen med Marina fikk jeg også tid til der, før uka var omme, og jeg vendte tilbake til Norge. Om toppturene forøvrig sier vel bilder mer enn tusen flere ord...:-)

Om bildene; Mye finvær, noe surere vær, høye og et par bratte topper, dype daler, sol, masse sveitsisk ost og flott utsikt. Flotte turer, flotte folk! :-) (Trykk på bilde for å se de i større versjon)


No comments:

Post a Comment