Monday, April 28, 2014

Før-påske i Uvdal

I mars var det klart for dåp i Uvdal. Og siden jeg gjerne ville være litt mer med Ottar og bli bedre kjent med ham, og ikke kom til å få noen påsketid i Uvdal, valgte jeg å tilbringe litt over en hel uke der. Det var veldig koselig å være sammen med hel familien. Ottar vokser og utvikler seg, smiler og leker, og begynner også såvidt å spise grøt i løpet av tiden jeg er der. I dåpen får jeg også være fadder, en ærefull oppgave jeg setter stor pris på å bli tildelt. Til en veldig snill og eksemplarisk liten gutt, som viser seg å være veldig enkel å sitte barnevakt for:-) 

Det er strålende sol og skikkelig påskevær hele tiden mens jeg er i Uvdal, og jeg får noen av tidenes flotteste skiturer på skareføre på fjellet hjemme, toppturer på langrennski på fjellet i Uvdal slår det meste :-) Får noen fine dager på Juvnes også, med Ottar, Anne Lise og Ole vegar, selv om de blir litt stressende på grunn av noe jobbing som også må gjøres....

Kommentar, bilder; Flotte skiløyper, flott skareføre, i verdens nydeligste omgivelser...:-) Topptur på langrennski til Synhovd, kommunens høyeste topp, mange morgenturer rett etter soloppgang, noen dager på hytta i Jøndalen, hvor det nå står parkert en tråkkemaskin som brodern har kjøpt:-)
(Trykk på bildet for større bilder, for å se de ordentlig)


No comments:

Post a Comment