Sunday, March 11, 2012

En knallbra treningsuke! :-)

Har hatt en knallbra treningsuke! 25 timer, skikkelige bra treningsøkter i løping, sykling, svømming og styrke, og beina og kroppen og formen føltes bra, og jeg føler meg egentlig ikke spesielt sliten en gang. Herlig! :-) Og det var årets første skikkelige treningsuke. Den inkluderte også en fantastisk flott sykkeltur på lørdag, som dere ser av bildene under. Egentlig hadde jeg avtalt sykkeltur på søndag, og tenkte derfor å løpe med universitets-idrettsforeningen på lørdag, men så var været fantastisk og jeg fikk lyst til å ha årets første racersykkeltur. Så da dro jeg i vei; gjennom byen, oppover Sihltal, til byen Zug, så rundt halve Zugersee, over en liten kul, ned til Vierwaldstättersee, og langs den og rundt fjellet Rigi (Dere skulle bare visst hvor mange restauranter og lignende som heter Rigiblick eller tilsvarende...), tilbake til Zugersee, og Zug, og så opp mot Uetliberg (Zürich's fjell, 800-900 meter høyt, med en flott utsikt) et stykke, ned igjen til byen og hjem: 150 km. Og selv om jeg var på tur alene, var det ikke kjedelig et sekund, det var en nydelig tur :-) 
Zugersee
Rigi
Lauerzersee (Den lille øya virket plutselig kjent når jeg syklet forbi, og ved å ta en liten titt på bildene fra  juli 2010 skjønte jeg at her hadde jeg vært før :-)
Vierwaldstättersee

1 comment: