Monday, May 2, 2011

Norgescupåpning i Bø

I helga (1.mai) var det norgescupåpning i triathlon i Bø. Distansen var sprint 750 m - 20 km - 5km), og siden det flotte påskeværet ikke helt har varmet opp badetemperaturene i utendørs vann ennå, så foregikk svømmingen innendørs. Deltakelsen var enorm, og det var mange nye jenter/damer på plass. Jeg var spent....

Svømmingen gikk greit, bortsett fra at jeg "bommet" på samtlige 30 vendinger i bassenget. Jeg svømte vel verken fortere eller saktere enn jeg har gjort tidligere... Men det er kommet mange gode svømmere inn i triathlon-sporten, så jeg hadde ganske mange damer/jenter foran meg, og mange av de laaangt foran meg. Syklinga og løpinga gikk derimot veldig bra, så jeg kom i mål til pers på sprint-distansen, og dermed tyder det på at årets triathlonform er bedre enn fjorårets, og jeg har (kanskje) blitt ett hakk bedre. Fasiten blei en 5. plass totalt, og tiden blei: 13.17 - 33.34 - 20.55 (01:07:46)


No comments:

Post a Comment