Wednesday, April 6, 2011

Ferietur i Roma


Første april-helga var jeg på byferie i Roma med mamma, tante Anne og kusine Turid. Roma kunne by på 25 varmegrader på dagtid, sol, mange flotte bygg, trange og søte gater, fine og koselige åpne plasser med kafeer, fontener, statuer, og forøvrig masse brostein og annen gammel stein.... Og selvfølgelig; Nydelig kaffe, italiensk sorbet-is, pizza og hjemmelaget pasta...:-) Mmmmmm. Og paven møtte vi også! Vi hadde en fin, opplevelsesrik og koselig tur til Roma.


Små koselige bakgårder
Trevi-fontenen



Det går an å strikke mens
man venter på paven....

























Etter ei skikkelig treningsuke på Fuerteventura passet det ikke så dårlig med noen litt roligere dager heller, men jeg fikk likevel puttet inn en løpetur i Villa Borghese hver dag, så tre fine løpeturer fikk jeg også med meg.
Her baki er parken jeg løp i

No comments:

Post a Comment