Friday, November 5, 2010

Klar for Ironman

Link til live-oppdateringer, igjen: http://ironmanlive.com/tracking.php?race=florida&year=2010, og startnummeret mitt er fortsatt 2850. Sykkel og våtdrakt kom til slutt, og nå er klær, sko, sykkel og slikt sjekket inn, så da begynner jeg i grunn å bli klar. Så vil det vise deg hvordan det vil gå denne gange, det er jo alltid like spennende..... En tid rundt 10.40 hadde vært fint i alle fall :-)

Men det kan bli en heftig svømmetur, hvis været i morgen tidlig fortsatt er som i dag, det er stooore bølger ute der, og ganske sterk vind. Var ute på en liten svømmetur i dag tidlig, og det var ikke lett...Men det verste som skjer er vel bare at det blir et noe lengre bad imorgen. Vannet er i alle fall varmt. Mens i lufta er det definitivt ikke like varmt. Så hvis dere tenker at det er skikkelig sol og sommer i Florida, alltid, så kan jeg bekrefte at det er det ikke. Sol er det her, men forventa temperatur i morgen er omtrent 6 grader når starten går og 16 grader på det høyeste midt på dagen. Jeg hadde gladelig tatt imot 10 varmegrader til.

Jeg satser og håper i alle fall på en flott dag i morgen! :-) (Om enn litt slitsom.....)

Og her noen glimt fra Panama City Beach (I løpet av en 180 km sykkelrunde i morgen får jeg jo sett betraktelig mer av området også)



No comments:

Post a Comment