Sunday, August 29, 2010

Endelig en seier :-)


Søndag 29. august kom årets første seier i årets siste norgescupstevne i Os utenfor Bergen. Med Kristin hjemme i Oslo lå mye til rette for muligheten til en seier i alle fall, men konkurransen er hard... Det var sprint som sto på programmet i Os triathlon. Etter vårt som morgentåka lettet kom sola frem og det ble en fin dag, selv om det var litt kaldt for oss norgescup-løpere som startet klokka 09. Men i det minste fikk vi varmen i vannet, som hadde god temperatur.

Jeg kom likt opp av vannet som Marthe, og ventet meg en beinhard sykkeltur for å ikke miste henne opp alle kneikene som var i denne løypa, men beina var veldig fine i dag, og jeg kom inn til T2 som første dame med en 30-40 sekunders margin. Løpinga gikk fint, og det ble seier, veldig moro! :-)

Og med denne seieren endte jeg også på 2.plass sammenlagt i norgescupen totalt.
(Foto: Andris Hamre)

2 comments:

  1. GRATULERER MED SEIEREN!
    Jeg har fulgt deg siden du var barneskoleelev i Uvdal og har sett hvilken fantastisk tæl og psyke du har. I tillegg er du gjennomført systematisk. Det er mye vinter i Numedal og ski ble naturlig, men siden valgte du triathlon. En flott og svært krevende disiplin. Ikke mange forstår hva som ligger bak en god prestasjon. Grunnlaget for dine flotte resultater tror jeg kan spores tilbake til kapasiteten du opparbeidet i ung alder med hovedvekt på langrenn.
    Sats videre, Vibeke! Du driver med en tålmodighetsidrett og har ikke nådd ditt toppunkt.

    HILSEN HANS-JØRGEN JAHREN

    ReplyDelete