Monday, August 23, 2010

4. plass og laggull i NM triathlon

Søndag (22. august) var det NM i triathlon (olympisk distanse) på Kongsberg. Og avslutningen på en lag periode på østlandet før turen gikk tilbake til Trondheim. Med Norseman i kroppen fra to uker tidligere, to uker med knapt noe trening og en høst usikker form stilte jeg til start uten de helt store forventningene til hvordan dette vil gå og hvordan kroppen ville fungere.

Den viste seg imidlertid å fungere ganske fint, så konkurransen gikk i grunn fint. Når kroppen viste seg å fungere greit, så ville jeg nok både håpet og trodd det skulle holde til en medalje, men det gjorde det altså ikke. Konkurrentene var gode! :-) Imidlertid vant jeg kampen om fjerdeplassen etter en lang og hard fight med Marthe (Eikre-Telle) og Hilde (Hoff) :-)

Men vi (Kristin Lie, gullvinneren, Nora Sørsdahl, gullvinner for junior, og jeg)fikk i alle fall laggullet:-)

Nå er jeg tilbake i Trondheim. Litt forisktig oppstart av vanlig trening igjen etterhvert og norgescup-avslutning i Bergen kommende helg (29.august) er planene for den første tiden fremover.

1 comment:

  1. Gratulerer med lag gullet. Bra det :)

    Richard Trollveggen

    ReplyDelete