Friday, September 30, 2011

På vei til Ironman Hawaii :-)

Siste treningsøkt i Norge er gjennomført, sykkel og annen bagasje pakket, og om ikke lenge forlater jeg Trondheim og setter kursen mot Hawaii :-) Med et stort reisefølge!

Vi ankommer Big Island på kvelden lørdag den 1. oktober. Konkurransen går lørdag den 8. oktober. Starten går klokka 07.00 i Hawaii-tid, som vel er klokka 19.00 norsk tid om jeg har forstått det riktig. For dere som er interessert er det mulig å følge live med på http://ironmanworldchampionship.com/ eller http://ironmanlive.com/. Jeg har BIB-nummer 1722.

Så er vel spørsmålet; Hva er målet? Tja, vanskelig å si. Målet var å kvalifisere meg, nå når jeg har klart det, så er det bare å "nyte" konkurransen og å føle at kroppen er i form og gjør en god prestasjon.... (Muligens verken særlig ambisiøst, eller målbart, men...) Nivået er høyt, så plassering har jeg ingen anelse om, og heller ingen mål. Løypa er hard, ingen neopren-drakt, vind, varme og noe kupert. Persen min er på en "lett løype" er på 10.40, så jeg har kanskje en forventning om noe rundt 11.15... Men vanskelig å si, det er ingen kriterie for om jeg er fornøyd eller ikke det i alle fall. Så da vil det bare vise seg:-)

Oppdateringer følger nok innimellom her.

2 comments: